Monday, March 22, 2010

What if I'm an ocean, far too shallow, much too deep?

Kummallista kyllä en perjantaina mennytkään Turmion Kätilöiden tavastian keikalle mutta laittauduin kuitenkin,pätäin viime hetkellä että en menekkään.Olen nähnyt kyseisen bändin kuitenkin hyvin hyvin hyvin monesti eikä nää stadin keikat ole mitään verrattuna kotikentän bileisiin.



                                                                                    
























 Aivan viimeisimmät pari päivää mun mielessä on ollu erään ystäväni kokemusten takia ihmiset.Niinkin laajana käsitteenä uskallan aihetta käsitellä.Voisin olevani varsin misantropinen persoona,ihmiset vaan ovat suureksi osaksi niin julmia ja ilkeitä otuksia että hermo palaa.Miten NE kehtaa kohdella toisiaan sillä tavalla kuin kohtelee.En käsitä.Liian usein viime aikoina on joutunut kelaamaan sitä kuinka _todella _moni tuntuu kuvittelevan musta vaikka mitä esim ylitulkitsemalla sellasia kokemuksia ja tapahtumia joita tietää mun eteen sattuneen.Todellisuudessa harva vaivautuu kysymään ikinä miltä musta tuntuu tai onko jokin asia mun elämässä yhteydessä johonkin toiseen.Sit ne alkaa julistaa millanen mä oon sellasten tiedonmurusten perusteella jotka ei vois olla kauempana toisistaan...
 Toinen asia joka on nyt ollut mun elämässä pinnalla ja jota on ollut vähän pakko kelailla on mun tulevaisuus.Mitähän helvettiä sitä teen keksis seuraavaks? Olen ajatellut vakavasti takas kotiin muuttamista,toisaalta haluisin ulkomaille ja toisaalta vaan seuraavaan kouluun täällä.Pelottaa että en pääse kouluun sisään ja joudun tekee jotain paska duunia että saisin elätettyä itseni kun en satu olemaan sellainen kermaperse että ois niin rikkaat ja upeet vanhemmat että ne kustantais.Tai että niiden luona edes vois asuu.Elämä on oikeesti epäreilua,mäkin haluun luksusespoo elämää enkä laskeskella jotain vitun pennosia takintaskusta. Opiskeluun palatakseni voisin todeta että ruotsi on nyt sitten ohi! Koetilanteesta lähdin melkein heti kun vaan viisari ehti kahteentoista mutta silti tuntu yllättävän varmalta olo,saisinpa vielä kunnollisen arvosanan että voisin sanoo screw you motherfuckers.I rock. Säästän sen ehkä myöhempään sitten.
Tärkeetä ois kuitenkin päästä seuraavaan kouluun ja jo nyt ahdistaa kun tuntuu että kaikki muutki haluis just niihin samoihin paikkoihin minne minä.Tai ainakin liian moni muu.Omia suunnitelmia on siis Taideteollisen leffakäsikirjoituslinja,Metropolian leffakäsikirjoituslinja,Helsingin yliopistossa Arkeologia ja taidehistoria sekä kotiin haen viel yliopistoon Sosiaalipsykaa.Harkinnassa vielä Laurean hotellinjohtolinja ja niin...siinäpä ne.Tietysti voin syyttää vain itseäni jos en pääse kun en kerran suostu hakemaan Ouluun tai Jyväskylään tai muuhunkaan,anteeksi vain,mielenkiinnottomaan kaupunkiin.Espoo in my heart.

Sunnuntaina kävin duunikaverin kanssa Ompussa kulkemassa ja mukaan tarttui kuvien aurinkolasit sekä hiushärpäke kuten itse tuota kutsun,minua saa infota mikäli tietää kapineen virallisennimen! Seppälästä lähti eurolla tuo ja lasit Kappahlista taisivat maksaa 9,95e...en mene takuuseen tästä.Olen jo pitkään arastellut violettia väriä mutta päätin nyt alkaa ujuttamaan sitä edes asusteisiin ehkä myös meikkiin. 

3 comments:

AnneDeadly said...

Awww, hyvin samantyyppiset lasit ku munkin <3

Lady Carniwhore said...

miulla _melkeen_ samanlainen hiuskoriste 8)

Fehlgeburt said...

Uuu<3 Minulla on sellainen toinen vähän samantyyppinen Hennesiltä kotoisin oleva,siinä on tosin verkkoa ja timantti vielä! vastustamattomia ovat nuo..<3