Friday, March 19, 2010

won't tell you that I love you

  Viime yö oli kamala.Mun nukkuminen on melkein yhtä huonolla tolalla kun silloin joskus.Nukkua on väärä termi,minä en nimittäin nuku vaan saan superüber hyviä ideoita jotka on pakko toteuttaa heti.Esim viime yönä kivasti sain idean että laitan Gagan soimaan,pidän valot sammuksissa ja harjoittelen baarissa oloa mun uusilla 19cm koroilla.

  Katselin asuntoja eilen netistä,yllättävän kivoja kaksioita löytyi espoosta alle 750e.En oikeastaan edes haluis asua muualla,ehkä stadis mut silloin siis todellakin stadis eikä missään vuosaares tms,lähinnä töölö,rööperi,kamppi akselit. Kaksio pitäisi olla,mielellään sellainen huonejärjestys että saatais molemmat huoneet ovilla,että voi eristäytyä tarvittaessa.Parveke tms olis myös kiva tai piha...rivitalo ois NIIIN cool,en oo ikinä asunu sellases kai..eiku oon pentuna.Ja ferrari tarvitsee autopaikan ja miel tolpan talven varalle. Kunhan vain minun entinen kämppikseni saisi opiskelupaikan syksyksi ja voisi muuttaa minun kanssa.En tykkää yksin asumisesta.Tarviin jonkun samanhenkisen otuksen samoihin nurkkiin kanssani,sellaisen joka ymmärtää mun äkillistä tarvetta hamstrata kissanruokaa kaappiin ja nopeatempoista mielihalua näyttää 2 päivää pissikseltä ja sen jälkeen juosta kotiin niin nopeasti kuin koroilla pääsee ja laittaa Dimmu Borgirin Satan my master täysille.

 Suunnittelin hesen jälkeistä elämää ja uusia lävistyksiä,rakennekynsiä ja ripsien pidennyksiä.Lisäksi tahtoisin uuden kuvan nahkaani.Minulla on useampia hyviä ideoita,mutta en uskalla toteuttuu juuri nyt mitään uutta sillä mahdollisesti haluaisin joskus tehdä sellaista työtä jossa niitä ei hyväksyttäis...Ne kaksi jotka omistan ovat hyvin kätkettävissä.Voi että mä inhoan sääntöjä jotka typerät ihmiset on tehneet,ikäänkuin tatuointi mitenkään vaikuttais mihinkään..

No comments: