Thursday, April 15, 2010

The days were long and the nights so cold

Olipas pitkä tovi kun en kirjoitellut tänne, nyt saatte vähän pidemmän postauksen ja kuvia. Olin äidin luona Kuopiossa tuossa pääsiäisen aikoihin ja sen jälkeen kyydissä tuli ystäväni Laura ja hän lähti vasta tänään kotiin. Olen siis ollut hieman sidottu viime aikoina, lisäksi oli vielä ennakkotehtävärumba joka on onneksi OHI. Saa nyt nähdä tuleeko kutsua taikkiin.
Pakko paljastaa tää kaikkein parasupeinjuttu melkein ikinä! 3.5-10.5 I'll be in da London! Niin kauan oon oottanu että pääsis taas jonnekin rajan ulkopuolelle riekkuu. Yövytään hostellis Hyde Parkin reunal ja lennetään Heathrowin kentälle. Jännitttääää ja pääsen näkemään vihdoinkin dinosauruksen!!!! Ja Madame Tussaudin kabinetin, jossa toiv. on Edward nukke<3 Tietenkin sit luvassa paljon ostoksia ja varmaan kuolen niihin kirjakauppoihin ja tuon Cadburyn suklaata laukullisen.
Ostos kuva, sain nuo leffat niin pilkkahintaan mun kantapaikasta, että en voinut olla ostamatta. Ja pieni turisti-kuva Kampista, näkyy myös vähän mun uutta alushametta, en ottanut siitä erikseen kuvaa koska lupaan että tuutte näkemään sitä mun päällä ja varmasti täälläkin kuvissa kyllästymiseen asti.
Niin, tosiaan perus ballerinakengät hankin Lontoota ajatellen, että on jotkut museo kengät siellä. Ja nuo sormukset! 4,95 ja 5,95 bijou brigittestä (or something).
Edward-hehkutus, vihdoin new moon omana<3! Ja lisäksi randompic minusta kaupunkikierroksen jälkeen.
 
Mun oma rakas Topini, maailman ihanin 11-vuotias labbis. Se ymmärtää enemmän kuin useimmat ihmiset ja puhuu. Niin ja olen opettanut sille jopa kuinka istutaan ja mennään makuullu ilman äänikäskyä. Viisas se on.
Meidän Liisa ja taustalla LSD. Liisa ei tykkää hirveesti olla sylissä, koska on löytökissa ja ollut meillä vasta vähän aikaa. Sillä on hieno oikea nimikin, Lisbeth.
Harmittaa ,että olen niin surkea koneen käyttäjä etten osaa laitella tänne ystäväni Heidin ottamia hienoja ennakkotehtävä-valokuvia, joissa olen mallina. Ne on oikeasti hienoja(vaikka olenkin niissä).  Olisi myös pari ponikuvaa meidän tallin vanhoista ruunista, joita kävin rääkkimässä Kuopion reissulla, olin estetunnillakin<3.
Nyt olen muutaman päivän duunissa,mutta lauantai iltana on bileet,koitan muistaa ottaa jotain klippiä silloin tännekin .

1 comment:

Maria said...

Ruusu kirjaimellisesti jätetty nurkkaan :DDD