Tuesday, May 25, 2010

Älä liikoja stressaa,vaihda vapaalle

Jokseenkin vaikeaa olla stressaamatta kun tuntuu että oon paisunu vaan viime aikoina ja lukemisestakaan ei oo tullut mitään eli koulupaikkaa tuskin heruu. Mikään paita ei istu ja jokainen ylimääräinen gramma tuntuu menevän aina vaan rintoihin eli ts. goodbye Lip Service. Minä oon keskikokoinen,kokoa M, mutta mun rinnat,ne on varmasti kokoa XXXXL tai jotain hyvin lähellä sitä. Kaikki paidat on AINA muuten täysin sopivia,mutta sit kun koitan saada niitä ratkaisevia nappeja kiinni niin tietenkin saan aikaan vain ikkunat. Kaunista. Minä oon aina ollut jotenkin tosi huono katselemaan paitoja, luultavasti edeltä mainitun seikan vuoksi. Hameita löydän aina aina aina, sillä vaikka mun reidet on jotain järkyttävää niin mun sääret ja takapuoli on suht hyvin muovautuneet ja siksi hame ystävällisiä. Ylävartalo on se mun ongelma, onneksi on korsetit,mutta niissäkin mulle sopii paljon paljon paremmin vyörärömallit kuin kokomallit. Niinpä paita ongelmasta en pääse eroon. Tällä hetkellä ns.hienoja paitoja mulla on sellaiset neljä viisi pitkähihaisena ja saman verran lyhyt hihaisena,siis sellaisia joita oikeasti kehtaan käyttää. Ongelma on se, että useimmat eivät sovellu korsetti käyttöön. Eli mulle saa linkitellä paitoja,etenkin lyhyt hihaisia jotka sopisivat korsetin alle. Niin, ja huomioikaa oikeesti se, että en ole mikään skidiminixs-kokoinen.

Lukemisen sijaan olen koko aamun pakkaillut ja sovitellut mun Kuopioon matkaavia vaatteita.Vaikeaa.En tiiä oikein mitä tarvitsisin kun en tiedä mitä olen siellä tarkalleen ottaen tekemässä.Niinpa koitan pakata kaikkea, mutta lakkiaiskuva-vaatteet ja ratsastussaappaat vie leijonan osan laukusta eli tilaa ei ole paljon. Ikuinen ongelma, liian pienet laukut.Otan siis junaan(kyllä,junaan,minä joka olen tottunut yksityisautoilemaan menen junalla!!!) mukaan kissan ja matkalaukun ja käsilaukun lisäksi vielä FairyGothMotherin kangaspussin jonka pakkaan täyteen vaatteita. Ihanaa varmasti vaihtaa junaa Kouvolassa <3. Nyt alan kipittämään kohti Lux Salonkia ripsien pidennyksiä varten-> 

No comments: