Sunday, June 6, 2010

I've been dancing with Mr.Brownstone

Eilen oli lakkiaiset ja parasta eilisessä oli....no tietenkin Guns N'Roses! Tottakai mun juhlapäivän takii mun rakas Axl tulee esiintymään <3 mietin vaan kokoajan että jos oisin jänny Kuopioon lukioon en ois nähnyt tuota keikkaa,oikeesti elämäni paras mukaan lukien Mansonit,Cradlet,Dimmut,Misfitsit,Emiliet,NIN:it etc. En tiedä  mikä siinä musiikissa on että tuntuu kun vetäis ekaa kertaa henkeä sukelluksen jälkeen. Se on vaan parasta. En muistanutkaan miten paljon mä rakastan Axlia ja sen lauluja. Tää postaus muuten menee pian siihen et hehkutan Axlia ja kuittaan lakkiais juhlat joiden eteen äiti ja mummo raatoi kuittauksella 'iha jees bileet'. Eli ASIAAAAAANN!
Isi ja Hanna toi jätti ruusupuskan jota on pakko pitää lattialla maljakossa, valkoinen lilja on Hellulta(joka on tehnyt mun tatuoinnit<3) ja Riinalta(entinen ratsastusvalmentajani)



Sonja ja Elias toi mulle aivan huipun lahjan, suklaafondue systeemin(en oikeesti tiiä mikä tän nimi on xD) ja kaiken tarvittavan eli pinkkejä tuikkuja,suklaata sekä dipattavaa eli mansikoita ja kirsikoita.Niin ja saippuaa että voin pestä suklaat naamasta:D


Nita toi Rainbow Dash-ponin
Maljakollinen ruusuja vähän kaikki toi ykköskukkia :>
Sain joiltan mulle tyystin tuntemattomilta mummon ja ukin ystäviltä hopeisen kakkulapion sekä 12 hopealusikkaa! nyt mulla on yhteensä 24 lusikkaa..huij
Toinen mummo maalaa posliinia ja onkin itse maalannut nämä minun toiveiden mukaan, näitä on 8 sekä lautasia että kuppeja, söps<3

Kuopiosta tädiltä suklaata, silakan ja karjalanpiirakan muodossa ja mummolta positiivisen ylioppilaan kirja jonka kansilehtiin on kirjoitettu mummon minulle tekemä runo.

Pahoittelen lapset minulla ei ole kuvia juhlistani omassa kamerassa _yhtään_ kaikkien muiden kamerat kyl notkuu niitä...Myöhemmin lisäilen tänne niitä kunhan saan käsiini.Näette sitten mekkonikin. Myöskään Gunnareiden keikasta ei ole kuvia, minähän en ole sellaisessa tilanteessa kykenevä koskemaankaan mihinkään elektroniseen. Eikä ollut kameraihmisiä mukana niinkuin yleensä keikoilla. Kasper oli lähinnä kaljateltassa ja Riina ja Tommi sangen kykenemättömiä kuvaamaan..:D niin ja lipun sain itsekin alennettuun hintaan mutta Kasper sai ilmaisen lipun,vieläpä VIP lipun!

No comments: