Thursday, August 26, 2010

Another little piece of my heart

Olen jokseenkin tuuliajolla eikä mulla ole ollut mitään 'tärkeää' ohjelmaa muutamien virastokäyntien lisäksi lainkaan. Lukenuthan minä olen ja katsonut leffoja ja ratsastanut ja jopa nähnyt ystäviä. Hieman pelottaa tuleva vuosi ja olenkin kysellyt itseltäni miltei kyllästymiseen saakka, että mitä helvettiä mä oikeastaan haluan mun elämältä jota,halusin tai en, elän juuri nyt.
Enkä mä vieläkään osaa ajatella kuin yhtä asiaa, tai okei, ehkä kahta.

Nyt mulla on rahallinen tilanne aika pahasti tulossa vastaan ja jostain kai mun on tulevaisuudessa pakko tinkiä, ehkä käyn harvemmin leffassa ja vähennän herkkuja(ne on oikeesti melko hintavia). On minulla muutama lisätienesti idea muhimassa, mutta lisää saa ehdottaa, jotain jänniä säästökikkoja tai ihan silkan rahan tienaamisniksejä,anyone?

Olen miltei loppusuoralla Kolmastoista kertomus-kirjassa ja todella suosittelen lämpimästi! Eilen sain tuttavaltani lainaan Twilightin tarinaa laajentavan Bree tanner-kirjan(englanniksi of course) ja sen kimppuun käyn seuraavaksi. Tekee hyvää pitää kielitaitoa yllä lukemalla englanniksi, voisin yrittää lukea jatkossa aina joka toisen suomeksi ja joka toisen englanniksi. Silloin tällöin jotain kevyttä ruotsiksi ehkä. Vain ehkä.
Samainen tuttava lahjoitti minulle New Moon-julisteen(hänellä niitä oli kaksi) ja Ritarin tarina sekä 10 things I hate about you-leffat videoina, näistä olen todella kiitollinen,sillä  Heath Ledger ja etenkin TOM<3 (kyllä, Joseph Gordon-Levitt on minulle aina ja ikuisesti just plain Tom).

Nopealla googlauksella löytyi näin söpö Heath Ledger ;


Meidän yhteinen Potter-maratooni on edennyt 4 leffan verran, eli vielä 2 jäljellä! Minulle tuo nelos leffa oli jokseenkin raskas, koska Cedric Diggory kuolee ja siis...yhyyy Rob kuolee :( Tosin lohduttauduin sillä, että Cedricin täytyi kuolla, ettei todellinen tarina eli se,että hän ei vanhene koska on vampyyri ei tule selville. That's why he moved to Forks and pretended to be dead.. Joo anteeksi en oo nukkunut taas viime yönä niin jutut on just sitä luokkaa...

Sirius Black ja minä

Kuvan kissa on lainattu ps.huomatkaa konna!

Lopuksi täytyy tehdä kunniaa kahdelle superhyvällä Potter-leffojen tulkitsijalle, eikös se muka mennytkään näin?

1 comment:

Duchess Bella said...

Ihana oikeesti toi Siriuksen kuva <3 hyviä juttuja oot kirjoitellu.