Tuesday, August 10, 2010

Can't rain all the time

Virallinen Kuopiorockcock postaus.

Ihmeellisen 3päivän Gilmore&sohva-putken jälkeen virkistyin vähän ja vietin rennon Kirkkonummi-päivän minun entisten työkavereiden kanssa ja mm.katsoimme Toy Storyn(kyllä minulla on 1&2 DVDllä) ja kävimme uimassa hiekkakuopalla. Kivi<3 (anteeksi salamyhkäisyys,mutta salaisuutta täytyy varjella).
Keskiviikkona sitten ryntäsin junaan, sillä auto majaili tyytyväisesti ukin hoivissa Kuopiossa. Junamatka oli tietysti täyttä tuskaa yli 35 asteen helteessä, mutta Harry Potteria lukien sekin meni. En ole todella pitkään aikaan lukenut Pottereita, joten ahmin kirjaa oikein tyytyväisenä. Sivumennen sanoen luin myös Eppu Nuotion Paine-kirjan reissullani, uusin osa Nuotion rikossarjaan. Varsin hyvää kotimaista luettavaa jos tykkää rikoskirjoista.
 Tosiaan Kuopiossa majoituin mummolassa, mutta luojan kiitos mummo ja ukki häipyi mökille, minä en oikeesti jaksa niiden jäkäjäkävalivali vinkumista kovinkaan pitkäkestoisesti. Plus sain talon käyttöön, eli ei tarvinnut hengailla äidin nurkissa.

Torstai alkoi Gilmorella(kyllä, dvdboxit matkustavat mukanani, I consider them as a familymembers) ja sen jälkeen kaahasin jäähallille nappaamaan Annen matkatavarat autoon ja siitä suunnattiin suorilta keskustaan shoppaus(ja Subway) kierrokselle. Seppälä osottautui varsin antoisaksi, ikäväkseni söpöt vaaleanpunaiset niittiballeriinat olivat hieman väärän kokoisia, 34 liian pienet ja 38 liian isot(yllätys.....). Yksi huppari ja yksi villamekko jäivät vähän kaihertamaan mieltä, mutta katsotaan nyt josko hakisin vielä myöhemmin ne. Ostin 3 caprilegginssit ja yhen aivan vaaleanpunaisen puuterimaisen luomivärin. Niin ja alennuksesta löytyi sopiva mekko lauantain juhlia varten. Mustavalkoinen niskalenkki mekko, kuvaa myöhemmin.

Perjantai kului Brahenpuistossa istuskellen ja kavereita moikkaillen(ja aurinkolaseja noutaen).
Ja loppu ilta kotosalla Gilmorea tuijottaen(ah Logan<3)

Lauantai olikin sitten bändien tuijotus päivä ja lähdettiinkin liikkeelle jo niinkin aikaisin että ehdittiin nähdä Mokoman koko show. Oli niin paljon parempi kuin heidän muutamat aikaisemmat keikat jotka olen nähnyt. Kaikkia biisejä en edes tunnistanut, muttei haitannut. Marraksen aikana saatoin itkeäkin vähän, se vaan jotenkin koskettaa mua syvältä. Tuntuu kuin ois itse kirjoittanut sen eräälle.

Räpsäisin kuvan Mokoman keikalla, aikas hyvillä paikoilla oltiin jo silloin
Tälläiselta näytin eturivissä odotellessani Jyrki69...Cyberdogin Lontoon tuonti mekko päällä!



Jyrki69 lauloi mulle goottitytöistä ja paholaisista.
Kiljuin vaan kun jätkät tuli lavalle True Bloodin tunnarin soidessa ja näyttivät hyviltä ja esittivät melkein kaikki mun suosikit paitsi Betty Bluen. Jyrki siteerasi ennen Brandon Lee:tä The Crow-leffan legendaarista 'It can't rain all the time'- replaa ja olin taivaassa. Silmät kiinni viitos vaihteella koko setti ja ystäväni jopa epäili että laulaja välillä osoitteli yleisöstä juuri minua...Olen tästä täysin tietämätön, koska tosiaan silmät oli lähes koko setin ajan kiinni. En oikeesti muistanutkaan miten kovasti tykkään The 69eyesin keikoista, kiitos jätkät<3!


Sitten viimeisenä tää mun ikusuosikki jonka keikoilla oon kulkenut ties miten monta kertaa, I proudly present Turmion Kätilöt! Keikka oli oikeesti hyvä, mut yleisö oli huonoin IKINÄ. Pennut töni mua ja lopulta otin kyynärpää taktiikan käyttöön ja pari tyyppiä muistelee mua varmaan lämmöllä. Minua ei mitkään '94 polje..ainakaan ilman jälkii.
Olin keikasta niin allapäin ja jäi paha maku suuhun, että pitipä sitten 6.8 mennä Virgin Oilin keikalle parantelee mielikuvii. Kyseisen keikan yleisö olikin tuhat kertaa mukavampi ja sain pitää eturivin paikkani melko hyvin. Vähän joku random läikytti jaloilleni kaljaa mutta sellaista nyt sattuu.

No comments: