Saturday, August 21, 2010

Uudet taustat!

Anneseni laitteli mulle uuden taustan blogiin, sitä varmaankin vielä vähäsen fiksaillaan ehkä.
En saanut todella über hienoa Edward-taustaa minkä oisin halunnut...eh..:D Minua ois miellyttänyt joku poni/yksisarvis/kenkä/vampyyri-tsydeemi, mutta sellaista ei sopivaa löydetty, jos joku ois ihana ja haluis suunnitella mulle sellaisen..? <3

Tänään oon lähinnä panikoinut mun napakorun tilaa ja sitä, että joudun mahdollisesti ratsastuksen takia luopumaan siitä, kun housut painaa just tuohon navan kohille:s Pitää vähän tutkailla tätä tilannetta. En millään haluis nimittäin ottaa tätä pois(ainakaan pysyvästi!)
Kelailin myös, että voisin vähän koittaa siistiä tätä mun kämppää ja muutenkin laitella vähän viihtyisämmäksi niin ehkä kehtaisin joskus vähän postailla kuviakin tänne.Ostin uutta sinitarraakin yksi päivä tässä niin voin nyt ripustella julisteita lisää, lähinnä leffa aiheisia(mm.Star wars,500days of Summer,Millenium,Twilight) sekä ehkä jotain musiikki juttuja..Mansonia<3 Nyt on seinällä 2 Emilie Autumnia ja Axl Rose ainoastaan niin ja keittiössä Pentujengi Avaruudessa!

Saa toki laittaa postausideoita yms, ettei aina tarvitse tälläistä perus kauraa lukea...Jotain leffa-aiheista etenkin postailen mielelläni joku kerta :>

No comments: