Friday, September 17, 2010

One of God's mistakes

Yks ehkä romanttisin biisi minkä tiiän on The Temptationsin My Girl. Jos ette tunne, niin tutustukaa ihmeessä, saatte samalla osviittaa siitä kuinka todella kummallisia suosikkibiisejä minulla(ns.gootilla) on.

Sitten astiaaan xD
Eli mun tämän päivän shoppailurepsahdukseen. Oikeesti ei olisi varaa, mutta elänkin nykyään hernekeitolla. Säästövinkki, kasvishernekeitto purkki maksaa Prismassa noin euron ja siitä riittää syömistä ainakin kahdelle,eli mun tapauksessa kahdelle päivälle. Ei todellakaan paha. Ja oikeesti se keittokin oli melko syötävää jopa minun nirsoonmakuuni.

Oli siis tosiaan _todella_ ihanan vapauttava päivä, sain juoruta mun pitkäaikaisen ystävän kanssa, joka onneksi opiskelujen perässä muutti tänne etelään. Niin ja tosiaan, lisäksi sain purkaa shoppailuhimojani Forumin hintasirkuksessa. Äidille nappasin 15eurolla Andiamosta nilkkurimalliset feikki Uggit beigeinä(en itse käyttäis moista väriä ikinä, mutta sille käy).
Lisäksi tälläistä tarttui mukaan:


Kampin Ninjasta ostin 4,95e hintaan tälläisen 'linnunnokan' kun edelliset mustat ovat tooosi kuluneet(on ne kyl vanhatki). Päätin kokeilla josko mun tukka pysyis yhdellä kiinni, mutta voipi olla, että täytyy toinen hakea ensi viikolla.



Cyberdogin ihme-käsisysteemit lähti Backstreetiltä mukaan, sointuvat saman merkin mekkooni kivasti!



Lindexillä oli 'osta kolme,maksa 2'-kampanja niinpä lähti vähän uutta alkkaria mukaan. Pyöristin myös mun ostoksen loppusumman ylöspäin niin, että Punaiselle ristille meni jokunen ropo, eli päivän hyvä työkin tuli tehtyä.
Niin ja tosiaan nuo satiini pöksyt oli samanlaisii keskenään muuten, paitsi että värit oli toistepäin keskenään.


Nämä popot sain lahjoituksenä isin vaimolta, ei vissiin olleetkaan hänen tyylisensä. Minulle kelpaavat oikein kivasti,vähän ne on suuret, muttei anneta pikkujuttujen häiritä, eihän?

Joo ja vieläkään ei paljon puhutusta Kimmosta ole kuvaa, tulee kyllä joku päivä kun olen tallilla päin ja muistan kuvata ennen ratsastusta. Se on meidän 2 tunnin maastoilujen jälkeen usein varsin epäkuvauksellisessa kunnossa hikoamisen takia. Oli kyllä taas eilen mahtavaa käydä kunnon lenkillä, meillä oli seuraakin tallin toisesta hevosesta ja yhdessähän nuo meni tuhatta ja sataa kun kilpailivietti otti vallan. Vauhti<3

No comments: