Wednesday, September 22, 2010

Taustalla soi hautajaismusiikki

Viime päivityksen jälkeen olen leiponut hieman(kyllä MINÄ leiponut!!). Pätkiskakkua ja pannukakkuja, molemmat olivat ihan syömäkelposia(ainakin olen tätä kirjoittaessa hengissä). Niille, jotka eivät tiedä, niin olen tosiaan aina ollut äärimmäisen surkea kokki(ei, en ole mitenkään vaatimaton vaan tämä on totta). Olen mm.tehnyt sinistä keittoa ja polttanut veden pohjaan ja saanut erään kattilan pomppimaan. Yleensä kaikki oma tekemäni ruoka maistuu joko vetiseltä tai palaneelta. Elänkin lähinnä hyvin yksinkertaisilla ruuilla, jos on pakko tehdä itse ruokaa. Tortillat on yks mun suosikki ruoka, ei tarvii kuin pilkkoa vihanneksia ja keittää papuja(yleensä kärähtää) ja kaataa jotain kastiketta/guacamolea ja kääriä lettu. Edes minä en saa niitä syömäkelvottomiksi.
Kuitenkin, olen aika ylpeä näistä mun saavutuksista, minun tasooni nähden oikeesti aika loistosuoritus! Kuvaa ohessa;

Jack Daniels pullokin joutui kuvaan xD



Toissapäivänä mulle sattui tosi outo juttu. Nousin kaisaniemessä metroon ja jotenkin aloin miettiä Sofi Oksasen kirjaa Pelko, jota luen tällä hetkellä. Samalla tuli mieleen, että olenki nähnyt hänet usein juuri metrossa. Seuraavalta asemalta nousee kyytiin Sofi Oksanen ja istuu mun viereen. Olin että anteeks mitä just tapahtui. Ihme yhteensattuma!

Toinen jännä juttu, joka kalvaa mua on eräs vanha huvipuisto jenkeissä. Oon jotenkin tosi lumoutunut siitä ja katselen kuvia jatkuvasti, se tuntuu jotenkin niiiin tutulta. No, selvisikin sitten lopulta miksi. Sehän on Cry Baby-leffan huvipuisto!
Tässä vielä googlattu kuva kyseisen puiston Gingerbread housesta!

 Tuon puiston idea on siis ollut, ettei siellä ole mitään liikkuvia härveleitä vaan saduista tuttuja paikkoja, kuten Hannun ja Kertun piparitalo. Vähän olis unelma päästä tuonne tutkimaan paikkaa..

No comments: