Wednesday, November 24, 2010

Desire makes me weak


Viimeisimmät päivät on olleet oikein mukavia.
Sunnuntaina kävin katselemassa ystäväni Sampsan kanssa Harry Potter and the deathly hallowsin ja tykkäsin kyllä tästä varmaan kaikkein eniten. Jotenkin paljon yksityinkohtaisempi ja tarkempi kuin aiemmat, johtunee juuri tästä kirjan jakamisesta kahteen osaan.
Mainoksissa tuli Punahilkka traileri ja täytyy sanoa, että huomasi todella Twilight-tekijöiden kädenjäljen(ei huono asia ollenkaan), varmasti menen katsomaan senkin kunhan saapuu Suomeen.

Maanantaina karkasin luennolta Ninan kanssa hieman etuajassa ja suunnattiin Ichibaniin syömään kasvis-sushia. Otettiin molemmat kurkku-avokadoa, sillä Nina on kasvissyöjä ja minä en halua syödä raakaa-kalaa(mieluiten ei ollenkaan kalaa!) ja olin aiemmin vain kerran maistanut sushia, joka oli myös kurkku-avokado makua. Pehmeä lasku minun sushi-kokeiluissani, mutta on se kyllä hyvää. Odotan oikein Lontoon susheilua, jos vaikka löydetään joku über hyvä paikka. Tuntuu, että sieltä voisi löytyä aidompaa ja parempaa kuin Helsingistä.

Tiistai on minun virallinen ratsastuspäiväni ja niin oli eilenkin, ihmeen hyvin toimi istunnalla Kimmo, kai sen luupäähän alkaa upota mun pointti. Jotenkin ärsyttää sen ohja-riippuvuus kun minä olen tottunut siihen, että ohjat on vain tukena ja asetusapuna, ei ohjaamista tai pysäyttämistä varten. Tilsa-kumit oli nyt laitettu kenkiin ja lunta ei nyt pääse kertymään kavioihin. Se on oikeesti tosi vaarallista, jos tulee oikein liukkaat ja tiukat tilsat jalkoihin.
  Tiistai-ilta oli pyhitetty Pottereille 5&6, jotka katsoimme perinteisessä porukassa eli Tuuli, Maria ja minä. Kuulisitte vain niiden jutut :DD Kaikki on homoja<3 ja btw, Voldemort on Harryn ex-lover. Joo, ei tästä aiheesta sen enempää..

Tuuli on myös vannoutunut Twilight-fani ja minä onnekas pääsin hyötymään tästä, sain Wolves-korttipakka lahjoituksen, tässä kuvaa;


Lisäksi sain meidän yhteistilaamat magneetit eilen, nämä oli yhtensä vain 6,15e, ei yhtään paha hinta!

Eli Toy Story 3 Barbie, Dita Von Teese, Robert Pattison(<333) ja Veijarikissa! Nyt on entistä hienompi jääkaapin ovi!

Sitten tähän päivään, kotiuduttuani Potter-iltamista n.klo 4.20 sain huiman idean, voisin mennä uimaan aamulla ennen luentoa. Luennot alkaa siis vasta neljänmaissa aina, mutta minulle on vaikeaa yleensä nousta aamulla ellen ole menossa ratsastamaan.
Lähi haliin menin kuitenkin klo.11.20 ja jo yhdeltä olin takaisin kotona, uin sellaiset 1,5km, joka on minusta aika hyvä matka kuntouimarille. Koitan nyt kun vielä on aikaa niin käydä kahdesti viikkoon hallilla.
Tukkakikn kerkesi kuivua ennen lähtöä keskustaan, en tosiaan omista hiustenkuivaajaa, se on niin huonoksi tukalle niin en edes hätätapauksia varten halua sellaista omaksi(sitten sitä tulisi käytettyä kuitenkin usein jos sellainen olisi).

Luennon jälkeen päätin lähteä tutkimaan hieman Helsingin kauppoja, kissani on nimittäin hävittänyt oikeesti kaikki mun ponnarit(se kiskoo niitä jopa vieraiden päästä säälimättömästi) ja olin siis kipeästi ponnareiden tarpeessa. Henkkamaukalta löytyi kaksi pakettia söpöjä ja käytännöllisiä, 1.95 per pakkaus.


Ponnareiden löydyttyä, syystä jota en tiedä päätin vilkaista Vilan liikettä. Virhe. VIIRRHEEEE!!
Löysin todella ei-minun-tyylisen talvitakin joka oli ihanan lämmin ja jotenkin en oikeesti tiedä miten, se vetosi minuun. Kauniimpi se olisi valkoisena, mutta mietin vielä pidänkö tätä extemporea vai palautanko sittenkin liikeeseen. Rehellisiä mielipiteitä kaivataan, sopiiko tuo minkään mun vaatteen kanssa yhteen ja ylipäätään onko se niin ei-mun-tyyliä, että oikeastaan onkin mun tyyliä? (kyllä, minulla on vaatteita jotka on niin ei minua että jo ovat minua...eh...)


Hiusrusetti ei näy :(

No comments: