Saturday, December 11, 2010

Auld lang syne

Selkeästi olen muuttumassa skottilaiseksi instead of english koska kuuntelen skottilaisia joululauluja?

Oikeasti olen kyllä katsellut koko aamun Gilmorea. Muistin alkuviikosta, että hei Logan exists! Muistan vielä ajan jolloin Logan oli mustallalistalla numero yksi, mutta heti kun me tutustuttiin niin ymmärsin, että Deanin on vaan aika jäädä taakse,we had fun we had joy we had seasons in the sun, mutta nothing compares, nothing compares 2 u, Logan<3! (pahoittelen balladeista ryöstettyä ilmaisua).
Sitä paitsi LOGAN antoi Rorylle BIRKIN bagin, Dean jonkun auton, silleen please? Kumman nyt kuka tahansa järkevä ihminen valitsee? C'mon, Birkin bag is design, unique!


Nopea googlaus toi teille tietämättömille Logan kuvan.

Niin ja hei, kuka tarvitsee autoa kun Loganilla on Porche?!
Kyllä, olen koukussa Gilmoreen ja en toistaiseksi syö lääkkeitä oireisiini.

Tämä ei ole poliittinen blogi, mutta ystäväni Annen juuri linkittämän kolumnin kirjoituksen takia mun on nyt pakko vahvistaa sääntö poikkeuksella. YK can suck my ass! Ne törpöt on menneet hyväksymään joidenkin terroristimuslimien vaatimuksesta, että on ok teloittaa(siis MURHATA) ihminen vaan siksi, että se on seksuaaliseltasuuntautumiseltaan jokin muu kuin hetero! Oikeasti, nyt meni kyllä kaikki puoltopuheet YK:ta kohtaan mun osalta. Plus tein(jo aiemminkin harkitsemani) päätöksen, etten IKINÄ milloinkaan siis _NEVER_EVER_ mene yhteenkään muslimimaahan. Mihinkään. Milloinkaan. Noniin, tästä lähtien tämä on politiikaton blogi.

Siirrytäänpä sitten hieman kevyempään aiheeseen.
Avasin tällä viikolla ensimmäisen joululahjani! Ja tätätättädädäääddääää! Sieltä paljastui Toy Story-painotteinen lahja! HIIRI JA MATTO! Mun pikkukone aka miniläppäri sai nyt oman hiiren<3!
Tässä kuva:



Sonjalle suuri kiitos tästä<3 Mun suunnitelmat sen joululahjan osalta menee varmasti uusiksi koska haluan löytää jotain PALJON coolimpaa kuin se mitä aiemmin suunnittelin! Onneksi Lontoo on isopaikka<3

Speaking of which, Lontoo 16 päivä eli ensi viikon TORSTAI! Klo 15.35 olen virallisesti out of the country! En pysty odottamaan, oikeesti haluan jo Starbucksiin!

Seuraavaksi käsittelen todella super mielenkiintoista aihetta nimeltä Playstation 2. En ymmärrä mistää peleistä yhtään mitään, mutta Tekkeniä mä osaan pelata. Eilen 11 vuoteen ekaa kertaa pelailin ja vieläkin näytti sujuvan. Nina-hahmo on mun ehdoton suosikki, sillä pelaaminen onnistuu aina! Olemme yhtä. Ninan sisar Anna aka bitchslap on myös aika hyvä hahmo mulle, samoin Ninan poika Steve vaikutti kivalta. En osaa pelata voimakkailla ja hitailla hahmoilla yhtään, parhaita on nopeat ja suht voimakkaan, kuten Nina. Pelissä oli myös 'herrasmies'-hahmo josta tykkäsin, en vain muista hänen nimeään yhtään, no anyways se joka tiputtaa voitettuaan ruusun maahan. Yksi kamalimmista vastustajista oli Devil Jin, joka syystä jota en tiedä muistutti varsin elävästi erästä mun tuttavaa. Listin sen 5 kertaa putkeen Ninalla:DD Kolmen tunnin pelaamisen jälkeen mun kädet oli niin rikkikuollu poikki, että aloin häviämään jopa Ninalla, mutta pistän vain väsymyksen piikkiin tämän. Treeniä kaipaan ja paljon! Oma Pleikka 2 ois aika dream<3 Psssttt! Santa Claus, bring me tekken 5!

Lopuksi täytynee mainita mun pitkäaikainen haave! Western-valmennus! Pääsen 5 tunnille, yksityistunnille! Mua jännittää kauheasti kun en oo IKINÄ ollu western-hevosen selässä saati sitten opetuksessa. Niin ja nää tunnit on vielä englanniksi! Apua en osaa hevossanastoa englanniks..vielä!




No comments: