Sunday, January 16, 2011

Make it happen!

Viime aikojen tapahtumien ja juttujen jälkeen olen alkanut miettiä elämää jotenkin eritavalla. Pitäisi enemmän elää hetkessä eikä ajatella tulevaisuutta niin paljoa. Tänään sitten irrottelin ja vedin tilin varsin sileäksi.
Menin minun Teresani also known as Sonja, kanssa Selloon ja hups kun innostuin.
 Mutta, tosiaan, minun ei pitäisi masentua mistään turhasta, kuten siitä että en ole päässyt mihinkään kouluun mihin tahtoisin tai siitä, etten ole saanut mitään työtä, minkä tahtoisin. Onhan se helvetin kurjaa, mutta elämä on liian äkkiä ohi, jos aina vaan miettii ja odottaa...Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty todellakin, mutta aion nyt tehdä myöhäisen uuden vuoden lupauksen ja edes yrittää olla murehtimatta tulevaa.Wish me luck!

Inglot-meikkikaupassa melkein kaikki tuotteet olisin halunnut kotiin, mutta hillitsin itseni sen verran, että hamstrasin vain luomivärejä. Tuossa kaupassa tosiaan voi itse koota oman paljettisetin, minä valitsin viisi.


Kuva on varsin nuhjuinen, sillä minun mahtava 8 pikselin kamerani yhdistettynä minun kuvaustaitoihini ei pysty tuottamaan parempia kuvia. Kuitenkin, hopea, violetti,kirkas vaaleansininen, hopeaglitterinen musta ja tummansinesellä glitterillä musta. En malta odottaa, että pääsen maalaamaan naamani näillä!!
Ja oikeasti se putiikki on niin täynnä kaikkia aivan ihania kynsilakkoja,huulipunia ja aaaawww kaikkea<3!
Perjantaina mitä luultavammin olen menossa entisen kämppikseni Lauran kanssa Helsinkiin vähän baareilemaan, jospa innostuisin meikkaamaan oikein huolella ja laittamaan teille kuvaa siitä, miten onnistun ;>


Sitten aivan basic musta tiukkahame jollaisen tarpeessa olin kovasti, kaikki muut hameeni ovat joko hörhelöpörhelöitä, kynähameita tai jotain aivan muuta kuin tämä...Edessä on tosiaan pitkä vetoketju ja tässä on jopa taskut!
Sukkahousut olivat must ostos Lindexiltä, vastaavanlaiset minulla on 16-vuotiaana ollut Morticiasta ostettuna, mutta ne ovat jo aikaa sitten kuopattu.



Toinen Hennesin löytö, jollaista myös tarvitsin kovasti. Tekonahka minari. Hyvin samantyyppisen ostin joskus vuonna sateenkaari Göteborgin Ginatricotista(aikaa kun liikettä ei Suomessa tunnettu) ja se oli tosi kovassa käytössä minulla, kunnes vetoketju rikkoutui ja eräs henkilö raivostui ja repihameen kahteen kappaleeseen.

Ps. Tiesittekö, että Barbra Streisandilla on parista Sweeney Toddin biisistä aivan uskomattoman kauniit versiot? Not while I'm around on minun suosikkini, oli versio sitten mikä vain ja se on omistettu minun babelle<3

No comments: