Sunday, February 20, 2011

Strange days

 Kun olen jo varmaan siitä asti kuin täytin 16 toitottanut, että tämä ensi viikon tuleva syntymäpäivä on sitten pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua, päätin nyt vähän ruotia sitä mitä aiemmin on tapahtunut. Lähinnä siksi, että satuin selailemaan vanhoja kuvia ja katselin niitä silmin, kunpa olisin vielä tuon näköinen ja olipas tukkakin tuolloin varsin kaunis(paksumpi ja pidempi kuin nykyään). Miten sitä ei huomaa olevansa parhaimmillaan ennen kuin on myöhäistä?

Kamalan vanhoja kuvia minulla ei ole, etenkään digimuodossa, sillä a) paljon kuvia on jäänyt vanhalle koneelle/äitin koneelle b) olen pitänyt itseäni aina melko kamalana örkkinä enkä ole antanut ottaa paljoa kuvia .

          2005 vuoden syksyltä, näytin silloin melko perus naapurintytöltä.



Kreetalla syyslomalla, kuva piti ottaa söpön koiran takia!

2005 vuoden keväällä aloin olemaan enemmän rock ja minulla oli hassu Axl Rosea kopioiva tyyli(kyllä vain, mun suurin tyyli-idoli oli MIES xD) On tosi sääli etten nyt löydä mistään kuvia keväältä 2005, täytyy kysäistä yhdeltä kaverilta jos siltä löytyisi, niin postaan sitten myöhemmin. Olin silloin varsin hauskan näköinen...kröhöm polvipituinen nahkahame,bandanna,ysäri korkkarit ja bändipaita.  
Joka tapauksessa 2006 aloin sitten ollakin jo semi järkevä lookkinen, hameita ja korkkareita.

Nämä kuvat ovat syyslomalta 2006, Prahasta


Oon ollu Kiina hullu koko lapsuuden ja aika lailla tuohon 2006 vuoteen asti...en nyt tähän halua avautua miksen ole enää.  Btw tuo merkki tarkoittaa tuulta, tarkoitus oli laittaa meri ja tuuli merkit tuohon, mutta meri-merkkiä ei löytynyt niin on vain tuuli.


Tän matkan jälkeen mulle on muuten ekaa kertaa ehdotettu blogin aloittamista! Säälittävän kauan mulla näköjään kesti ennenkuin sellainen tuli :D



2007
Aloin käyttämään korsettia lähes päivittäin ja aloin laihduttaa ongelmia pois.



Ai, että oliko pitkä tukka?!


Oltiin mun äidin ja tädin kaa Brysselissä ja Amsterdamissa keväällä 2007, kuvassa oon äidin kaa. Tuossa minun laukussa on Marilyn Monroe printtiä, olin kova fani ja minulla on vieläkin kymmeniä ellei satoja Marilyn postikortteja!

2008 muutin pois äidin luota ja tällä hetkellä musta tuntuu, että se on ollut mun suosikkivuosi. Oltiin mun silloisen parhaan ystävän kanssa Tuskassa, vietin toisen läheisen ystävän kanssa rappio kesää, life was easy. Loppu vuodesta otin ekan tatuointini, se on se nilkan pentagrammi.


Kokeilin olla normaali/pissis. Feilasin kuten kuvasta näkyy ja muistan kun olin poistanut kaiken metallin mun iPodista ja kestin sitä 2 viikkoa, yhtenä päivänä juoksin koulusta kotiin ja laitoin Satan my masterin soimaan ja kelasin, että ei musta ole pissikseksi.



Olin Helsingin visiitillä, asuin tuolloin tosiaan vielä Kuopiossa. Hassua kun silloin kävin Helsingissä varmaan 7 kertaa vuodessa ja ostelin aina Mortician tyhjäksi(no en ihan mutta melkein) kun Kuopiosta ei löytynyt mitään vaatteita mulle ja nykyään taas odotan Lontoon matkoja, että saisin vaatteita...



Hengailtiin Sankari-hautausmaalla niinkuin kaikki kunnon gootit

                                          2009 tanssin wanhat(elämäni yksi hirveimpiä päiviä, hyi!) ja muutin Helsinkiin hetkeksi ja siitä Espooseen.


Halusin Star Warsin Prinsessa Leian kampauksen ehdottomasti.



Kuopiorockista ja voin kertoa, että toi hame oli LYHYT, ei ehkä paras vaihtoehto jos on kännissä ja omistaa mun jättireidet.



Tää on varmaan ekoja kuvia missä minun huulilävistys näkyy! Mussukkani Rasmus teki sen puoliväkisin minulle, pelkäsin kauheesti, että sattuu ja lopulta en ees huomannu kun neula meni läpi...niin tyypillistä mulle.
Toinen mussukkani Noorahan teki mulle myöhemmin napalävistyksen, tämäkin puoliväkisin, mutta jouduin luopumaan siitä ratsastuksen takia. Mitä uhrauksia en tekisikään ponien takia?



2010 ja 2011 vuosia en viitsi tänne pahemmin laitella kun ne näkee lukemalla vanhoja blogimerkintöjäni :)


Tänään 20.2 on muuten minun rakkaan koirani Halolan Äijänkäppyrän aka Nero Topias eli tuttavallisesti Topin 12v syntymäpäivä! Onnea rakas, valitettavasti en pääse livenä onnittelemaan.


2005


2008 Topi Ukin kanssa metsästämässä

4 comments:

Leena said...

Sä olet niin kaunis<3 Ja vitsit, oon ollu lukija vaikka kuinka monta kuukautta, mutta nyt vasta sain sulle kommentoitua.. Mielenkiintonen postaus :)

Fehlgeburt said...

Kiitos :> Hyvä, että edes jonkun mielestä oli jännä postaus, kun mietin tuota tehdessä, että kehtaanko edes postata näin 'turhaa' juttua :D

AnneDeadly said...

pusnus <3 :D Voi hitsi kun itsellä ois vielä toooosi vanhoja kuvia tallessa, mut nou 8((

Fehlgeburt said...

Siis järkytyin itekin kuinka vähän mulla on mitään before 2009 kuvia! Oli melko pienet valikoimat tän postauksen kuvia valikoida meinaan.