Monday, February 14, 2011

The Versatile Blogger


Suoraan sanottuna, oon melko yllättynyt, että sain tälläisen tunnustuksen, olkoonkin, että sain sen läheiseltä ystävältäni  Annelta. Kiitos tosi suuresti.

Oon varmaan viimeisiä, jotka tän tunnustuksen noteeraa, vaikka useampi päivä sitten jo huomasin tämän saaneeni. En vaan halunnut toimia kiireessä ja napata blogilistaltani 7 ekaa blogia, joille tämän nakkaisin. Nyt sitten tuntuu, että aivan kaikki lukemani blogit ovat saaneet tämän jo moninkertaisesti. Tuntuisi tyhmältä olla laittamatta tätä kenellekkään, niinkuin monet ovat tehneet. Joten teen taas jotain merituulimaista ja annan tunnustuksen takaisin Annelle 7 kertaisena! (pst Anne paree laittaa sit toi kuva 7 kertaa blogiin).

Tosiaan, ideana olisi kertoa 7 asiaa itsestä. Melko vaikeaa kun ohjeet loppuu siihen, enkä todella tiedä mitä jengi haluis musta tietää, mitä en jo ole jossain maininnut.

1. En ole lyhyt, kaikki muut ovat vain liian pitkiä ja mm. kauppojen pakastealtaat on ylimitoitettu niin, etten yleensä ylety ottamaan sieltä puolivälistä eteenpäin mitään. Pituuteni on siinä 160-162cm välillä jotain.

2. Minulla on kolme tatuointia, joista kaikki symboloivat jotain oleellista minussa. Kaikki ovat samantekijän tekemiä. Lisäksi minulla on huulilävistys, joka on ystäväni tekemä ja kesällä oli kauan haaveiltu napalävistys,josta jouduin luopumaan ratsastuksen takia(housut tulee just navan kohalle ja ärsyttivät lävistystä). Inhoan sitä, että jengi ottaa nahan täyteen mustetta vain siksi, että 'nää kuvat on niin nättei niiQ'.

3. Ikuinen paino-ongelma ja vaikken ole ikinä ollutkaan langanlaiha lauta, niin minulla on ollut syömishäiriö.

4. Inhottaa olla köyhä, koska tuppaan tykkäämään lähes kaikissa asioissa siitä kalleimmasta mahdollisesta.

5. En osaa tehdä ruokaa. Niinku oikeesti en osaa, olen tehnyt mm.sinistä keittoa köksän tunneilla yläasteella.

6. Olen über sosiaalinen vain tietyssä seurassa(lue kavereiden) ja muutoin varsin hiljainen ja vetäytyvä. Edes kännissä en tykkää jutella tuntemattomille ja minun on vaikea tutustua ihmisiin.

7. Mua naurattaa ihmiset, jotka ei osaa/jaksa käyttää korsettia, mutta silti änkeävät niitä päällensä. Oikeesti, opetelkaa jossain missä viattomien ei tarvitse katsella.


No comments: