Thursday, March 31, 2011

I'm in a New York state of mind


Huolimatta viimepäivien  angsteista ja ikävistä asioista, olen ehkä vähän innostunut yhdestä uudesta mahdollisuudesta, nimittäin työpaikasta Manhanttanilla! Tiedän, viimeeksi olin muutamassa Lontooseen opiskelemaan tai töihin ja ties minne Ruotsiin menossa. Lontooseen ei näillä näkymin ole minun hakemukset olleet riittävän hyviä, yhdestä koulusta odottelen vielä tietoa. Skotlantiin sain 'ehdollisen' hyväksynnän, mutta en sinne oikeasti halua, niin en ole menossa.

Sattumalta netin syövereistä sattui silmääni eräs ilmoitus, jossa etsittiin kodinhoitajaa/lastenvahtia New Yorkiin elokuusta alkaen. Mun oli aivan pakkopakko hakea, nimittäin tuo kuulostaisi niin täydelliseltä. Lapset ovat kouluikäisiä joten tulisin varmasti toimeen sen ikäisten kanssa ja kyllä mä siivota osaan(jos siitä maksetaan siis). Tämä vois olla jotain millä pääsisin irti näistä mun ikuisista tyytymättömyys jutuista. Eihän tämä(kään) ole mitenkään varmaa, mutta minulla on tapana nuolaista ennen kuin tipahtaa ja olenkin vähän liian pää pilvissä tän asian tiimoilta. Niin harvoin on tilaisuus olla.
 Kuulette kyllä päivitystä aiheesta, mikäli nappaa ja saan työn.

No comments: