Tuesday, April 5, 2011

Don't think twice, it's alright

Olen ollut hieman reckless ja jätin tänään lukematta tenttiin. Päätin että minuahan ei sellainen paska kiinnosta ja antaa tulla vain reputus, en ole yliopistomateriaalia selkeästikkään.
Sen sijaan hain AMK-haussa nyt lukemaan Liiketaloutta ja sitten heitin rändömillä jonkun turvallisuusalan listan jatkoksi. Liiketaloutta tosiaan 3 eri kouluun, Haaga-Heliaan,Laureaan sekä Savoniaan(kyllä, maitojunalla takas vaan Kuopioon). Aina yhtä epätodellinen olo se, kun ei tiedä _yhtään_ että mitähän sitä syksyllä tekee ja missä on. Siihen NYC kyl tartun jos vain saan paikan.
Jonkin sortin paniikkia ilmassa kun en todella haluaisi olla toista vuotta näin vähällä aktiviteetilla(ja rahalla).

Mä löydän seikkailuni jostain kaukaa,
niin toivon onnen löytyvän.

Minä joskus löydänhän, aivan toisen elämän.
Minä toivon paljon enemmän.

Kaunottaren ja hirviön Bellen laulusta pätkä^^ Välillä musta tuntuu, että elän siinä tarinassa. Disney suosikkini ylitse muiden ja mun ihan eka oma leffa ikinä! Pitäisi hankkia DVDnä sillä pelkään mun VHS nauhan tuhoutumista liikaa.
Kävin tänään myös Fitness Fusion tunnilla,se on siis jooga&pilates sulauma tunti, siellä näin yhdellä naisella kirkkaan turkoosia kynsilakkaa ja tuli hirmuinen himo saada sellaista väriä omiinkin kynsiin. Siispä Ompun Kickisin kautta kotia.
BeYu-merkkistä 377 lakkaa. Me likes!
Btw, mikä siinä on, ettei mikään kynsilakka näytä hyvältä ellei lakkaa vähintään 2 kerrosta?

Yksi päivä napsaisin tälläisen 'mun peruslook'-asukuvan.


Cyberdogin hame on ollut nyt kovassa kulutuksessa kun on ollut sen verran plussan puolella kelit jo, että tarkenee. Oon alkanut pitää tukkaa useammin kiinni syystä jota en tiedä, mutta ehkä se on ihan kaivattua vaihtelua kun niin pitkään olen pitänyt auki lähes aina.
 Lupaan kotipostauksen heti kun saan hieman siistittyä kämppää, että näkyy kuvissa sitten muutakin kuin vaate- ja romukasoja...

Arvon vieläkin vähän, että olisinko menossa Myötätuulirockiin, siellä on minusta tämän kesän paras esiintyjälista, olisi sopivasti tuttua peruskauraa(Turmion Kätilöt,Mokoma) ja sitten pari sellaista joita en ole nähnyt aiemmin livenä, mutta kuunnellut pitkään(Pain ja Soilwork). Varmaan siinä vaiheessa kuin puolet tuttavapiiristä sanoo omistavansa lipun myötätuuleen on minunkin pakko hommata oma. After all, mitä on kesä ilman festareita?

No comments: