Saturday, April 16, 2011

You are beautiful-award

IIK sain Annelta tälläisen tunnustuksen<3!!

You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogistanian näteille blogikirjoittajille :) Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle!


Ainoa lapsuuskuva, joka mulla on koneella on tämä, se on ollut mulla galtsussa esillä joskus(en oo ihan sata varma onks vieläkin..) mutta paremman puutteessa saa kelvata. Oon tuossa 8v ja se on otettu mun isomummolassa Valtimolla.


Sitten on kuvaa musta ja mun ekasta vuokrahevosesta Miilusta


Kävin 2 kesää sitten ekaa kertaa Tallinnassa mun tädin kaa.

2 blondia in London town...


Sit viel 2 päivää vanha naamailukuva


Laitan eteenpäin tunnustuksen:

Illusion

World of Chaos

Bitchblog

2 comments:

Unknown said...

Voi kiitos! :>

Daisy said...

KIITOS :) <3
Pitääkin lisäillä omaan! :>