Sunday, September 11, 2011

I'm a bad kid dressed as good kid

Huomenna on muutto putkistoremonttia karkuun Herttoniemeen. Musta tulee 3-4 viikoksi Helsinkiläinen, iiiks!

 Kävin aamuisella Vallilan kirppiskierroksella, sillä sieltä jos mistä tuntuu aarteita löytyvän. 

Vähän häiritsee kun tuo takki on koon liian suuri mulle ja näyttää kiinni laitettuna siksi tyhmältä. Ostin sen Lontoosta viime talvena ja muuten tykkäisin kyllä kovin.
Kotoisin takki on yllättäen Helvetistä eli Primarkista, kuten myös hamonen. En jaksa odottaa, että pääsen hamstraamaan taas huokeita löytöjä!

  



  

 Kuluneina päivinä olen löytänyt uudestaan yhden suosikki laukuistani ikinä! Marilyn Monroe-kuosisen tätini Espanjasta(Madridista jos oikein muistan) kuljettama olkalaukku vaan on niin sopiva mulle. Olin muistaakseni 15 kun sain laukun, jotenkin musta tuntuu ettei mun tyyli ole paljoa kehittynyt kuluneina vuosina...should I be worried?
Trivia: Olen keräillyt Marilyn-kortteja yläasteella ja niitä löytyy _paksu_ pino edelleen.


Niihin aarteisiin. Kyllä, jälleen vanhoja haisevia elokuvia kuten äitini asian muotoilisi. What can I say, I love movies. Ghost world vhs maksoi vain 5senttiä, oikeasti en ole varmasti ikinä ostanut mitään noin halpaa. Hevoskuiskaaja on pitkään ollut ostoslistalla, no koska....mulla on joku outo juttu Robert Redfordin leffoihin, siis inhoon sitä tyyppiä mut silti en voi sille mitään, että sillä on aika paljon loistavia elokuvia, jotka lukeutuu mun suosikkilistoihin...kuten The Way We Were(btw Hubbell DIEDIEDIE),Sneakers,Out of Africa...ja sitten juurikin Hevoskuiskaaja.  Spearmintinsay something else- biisiä lainatakseni:

what is the point of robert redford?
"spy games", "bagger vance"
"the last castle", "legal eagles"
pretty boy actor makes bad director
stop giving him money
give it to me
i've got loads of great ideas for movies
one where shirley lee saves the world
one where shirley lee gets to sleep
with lots of beautiful women.



Oikea syy, miksi raahauduin aamuvarhain, luontaisena nukkumisaikanani kirppikselle olivat ponit. Nämä G1-poniset otin mukaan, tarjolla olisi ollut muitakin, mutta ylihinnoiteltuina ja melko crappy-kuntoisina jätin ne kyydistä pois. Ensimmäinen ns. teiniponini muuten tämä pinkkikaunotar! Hurmaava liila sateenkaari pegasosponi on mikäli en aivan väärin muista Tickles. Teinin nimestä ei hajuakaan...



No comments: